Matbloggstoppen

baklisorna

Tjenixen! Välkommen till våran baklogg! Vi är två Lisor som gillar att baka och vi lägger endast ut recept på vår blogg. Hoppas att du gillar bloggen och kom gärna tillbaka och kolla om vi har lagt ut fler recept! Ha det super gött! Mvh Lisa och Lisa

klantigt gjort :-)

Publicerad 2011-08-01 17:34:53 i Allmänt,

Hej!
Jag är helt ny här på blogg.se och när jag skulle ladda upp receptet på min tårta så fick jag inte med bilden och receptet i samma inlägg. Om det är någon som vet hur man gör så skulle jag vara väldigt tacksam om du kommenterade nedanför hur man gör :-) Men nu så länge så får det bli så att det är två olika inlägg, bilden och receptet men det får gå bra så länge :-)

Ha det gött!
Mvh Lisa :-)

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-10-07 19:51:04

Hej!

åå vilken härlig blogg :) Den kommer jag följa :)

När du skrivit texten och sen för att lägga upp bild så trycker du på (är en liten bild där man kan redigera texten, är som ett träd :P)

kolla gärna min blogg med :)

hehe kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela