Matbloggstoppen

baklisorna

Tjenixen! Välkommen till våran baklogg! Vi är två Lisor som gillar att baka och vi lägger endast ut recept på vår blogg. Hoppas att du gillar bloggen och kom gärna tillbaka och kolla om vi har lagt ut fler recept! Ha det super gött! Mvh Lisa och Lisa

Glömde nästan.

Publicerad 2011-11-02 21:46:58 i Allmänt,

Hej! Jag hade tänkt att länka till en jätte fin bakblogg i mitt förra inlägg men precis när jag hade tryckt på publiceraknappen så kom jag på att jag hade glömt det. Receptet på krämen som jag hade i min spöktårta hittade jag här http://bliminjast.se/2011/may/husvagnsfluff.html#comment på hennes fina blogg :)

Mvh Lisa

Kommentarer

Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Publicerad 2011-11-11 20:06:41

Hej! Jag har svarat dig i samma inlägg som du frågade, i min blogg :)

Postat av: mirjamN

Publicerad 2011-11-18 10:33:56

svar: jag tycker det är jättekul att hänga med er.

jag kommer vara med alla övningar och föreställningar framöver.

det blir superkul och ni är grymma! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela