Matbloggstoppen

baklisorna

Tjenixen! Välkommen till våran baklogg! Vi är två Lisor som gillar att baka och vi lägger endast ut recept på vår blogg. Hoppas att du gillar bloggen och kom gärna tillbaka och kolla om vi har lagt ut fler recept! Ha det super gött! Mvh Lisa och Lisa

Födelsedagstårta med initialer.

Publicerad 2011-08-12 12:48:56 i Tårtor,




Hej!
Jag la tidigare upp ett recept på en tårta! Här kommer en likadan fast med lite annan design. Istället för att göra rosor och blad och skriva grattis så stansade jag ut nie stjärnor, 8 små och en stor. Jag stansade och ut födelsedagsbarnets initialer och satte på tårtan. Jag gjorde även lite chokladspån med en potatisskalare och la på tårtan. 
Här kommer en länk till receptet: http://baklisorna.blogg.se/2011/august/fodelsedagstarta.html

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-08-14 18:51:45

Mmm gott...:)

Postat av: Ewa

Publicerad 2011-10-23 20:36:41

Den var helt grymt goood och dessutom en snygg design:-)

Postat av: Lisa A

Publicerad 2011-10-23 21:48:25

Tack så mycket :-) Det var jätte kul att få göra tårtan till er :-) Säg gärna till någon mer gång så bakar jag gärna :-)

/Lisa A

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela